Vikingspeider Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ja, som dere kanskje kan gjette av brukernavnet mitt så har jeg skjegg(rundt 2 cm nå, men det vert betre!), og elsker det massemasse. Men, det er ikke diskusjonen i dag! Skjegget mitt er av den art at det legger seg nedover, peker mot gulvet, og prøver å kommer under haken min. Altså er hårsekkene ganske tydelige på hvilken retning de vil peke i. Men når jeg dusjer og skal tørke skjegget er det så slitsomt å drive å dra håndkleet over skjegget heller enn å bare tørke det slik som med vanlig hår - men om jeg gjør det, buster jeg til skjegget, og akkurat det gjør vondt. Grunnen til det er selvsagt at om hårsekkene blir dratt i en annen retning så de peker en annen vei, protesterer de på dette. Merker det for øvrig også på de legghårene som er akkurat der sokkene strammer, av og til - kanskje dere ikke-skjeggere kan kjenne dere igjen der? Eh.. kanskje ikke damene da... heh. Skal tro om det finnes noen.. jeg vet ikke, midler en kan bruke for at hårsekkene blir mer medgjørlige så jeg f.eks. får gre skjegget i en annen retning om jeg vil det av en eller annen grunn? Balsam gjør vel hårene mykere, men... tja, dette innlegget er kanskje ekstremt naivt siden stritt skjegg ikke er noe stort samfunnsproblem, men kanskje det er noen her som vet råd. OG JEG BARBERER MEG IKKE!. Så det så. Endret 31. oktober 2009 av SkjeggNorris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå