Lumpness Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg lurer enkelt og greit på hvordan man skifter skatteprosenten , opp eller ned . Hvilke papirer må jeg ha med når jeg gjør dette ? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du gjør det på lett på skattetaten sine sider selv. Du bestemmer selv hvilke prosent du vil ha. Bare pass på at den tilsvarer estimert intekt i 2009. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hvis du skal endre på skatteprosenten for inneværende år kan du ikke bare ta kontakt med lønningskontoret på jobben din? det har jeg gjort tidligere uten å måtte skaffe nytt skattekort. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enkleste måten å skifte skatteprosenten: ringe til lønnsavdelingen din og be dem om å sette den opp. Hvis du vil ha den ned, må du ofte levere inn nytt skattekort. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er akkurat gått over på Arbeidsledighetstrygd. Vil nødig betale like mye i skatt som jeg gjorde når jeg var i jobb. Det er ikke nødvendig har jeg funnet ut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hvis du ikke skifter vil du jo få mye penger å rutte med til sommeren Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Ja jeg har tenkt på akkurat det. Er jo selvfølgelig godt med ekstra penger på sommeren , kontra den iskalde vinteren . Kansje jeg bare skal droppe å skifte da, holde hodet kaldt hele vinteren å vente på den varme sommeren Takk for hjelpen likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå