Gjest Anonym konto Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Fikk en nye ipod nano i går. Merket at det var mange piksler som var feil.( to paralelle linjer som krysset skjermen. hvordan reklamerer jeg på den? Edit: Har fått ny nå, men den henger seg opp hver gang jeg prøver å filme... Hva skal jeg gjøre? Endret 10. november 2009 av Anonym konto Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Gå ned på butikken du kjøpte den på og snakk med de bak disken:) Har du kvittering? Kanskje du får den erstattet siden det var feil med den? Kanskje du har mistet ipoden i bakken nokon gong? Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kjøpte den på komplett.no. Og jeg har ikke gjort noe tull med den. Alt ligger i plastikk Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Send ein e-post. Eg har ikkje gjort dette, så eg veit ikkje om det går an, men å sende ein e-post er vel den enklaste løysningen. Forklar kva problemet er, og når du kjøpte den. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 To linjer med pixelfeil er nok til å kunne reklamere på produktet. Ein snakker tross alt om over 200 døde/defekte pixler. Send mail om reklamasjon, sidan den er heilt ny ville eg prøvd å få DOA (dead on arrival status på den. Litt lettare å få ny einheit då. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Gå inn på kontoen din på Komplett.no. Naviger deg fram til Min Side -> Ordre -> Finn ordren med iPod-en og velg "Se på". Der finn du ein knapp der det står "Søk retur innenfor garanti/reklamasjon". Då er det registrert i systemet og Komplett tar kontakt vidare. Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Edit: Har fått ny nå, men den henger seg opp hver gang jeg prøver å filme... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå