Sebastian-Eriksson Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Om eg vil laste ned apps til mobilen min ( nokia 5800 ), som ikke ligger på ovi store, skal eg da laste dem ned rett på mobilen, eller skal eg laste dem ned på pc'en og føre dem over til mobilen ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 nå har jeg bare vært borte i tilsvarende løsninger for SE men jeg regner med det e rmye av det samme for Nokia. med et unntak har det holdt å kopiere programmet over på minnekortet og installere det på telefonen derfra. med det siste programmet måtte dette installeres fra datamaskinen. Lenke til kommentar
Sebastian-Eriksson Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Så det vil si at eg ikke kan koble meg til det trådløse nettet med mobilen, og laste ned apps eg finner på nettet ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 det skal med svært få unntak gå fint å laste de ned på telefonen og installere de derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå