Schjellin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Sitter her, dagen derpå med en halv tann. Får ikke til å spise, ikke drikke. Det jeg lurer på er om dette kan fikses? En kamerat sier jeg gikk på en dør, men jeg kan da ikke ha sprunget inni en dør? Jeg har helt blackout fra festen, jeg føler meg helt jævlig. Kan dette fikses? Endret 31. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ta deg en tur på tannlegevakta du, de kan fikse sånne ting Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Ta deg en tur på tannlegevakta du, de kan fikse sånne ting Skal dit kvart på 12. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Goodie, misunner deg ikke da Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Goodie, misunner deg ikke da Nei, det skjønner jeg. Jeg lurer virkelig hvordan dette skjedde altså. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen ganger er det kanskje best å ikke vite Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen ganger er det kanskje best å ikke vite Ja, men ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå