Skribenten_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 For de av dere som har tittet på 10 000 kroner Bærbare September PCene fra Dinside.no Så ser man at man får utrolig mye for pengene. Her var det i7, 4GB DDR3, GT 240M 1 GB Ram, HD led, blue ray..you name it. Det jeg lurer på..er det sånn at inkuldert skjerm så er uansett en stasjonær PC kraftigere en de beste 10 000 bærbare? altså... er den beste 10 000 stasjonære (inkluder alt, skjerm, tastatur, OS osv osv) fremdeles bedre en den beste 10 000 bærbare? I hvertfall så syns jeg bærbare har tatt veldig inpå stasjonære. Hver gang jeg prøver å bygge en PC på nettet så kommer svært lett over 10 000 (inkluder alt, skjerm, tastatur, OS osv osv) Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du får selvfølgelig MYE mer for pengene med en stasjonær. Det er mye lettere å oppgradere en stasjonær.. bærbare lar seg nesten ikke oppgradere. Men bærbare er jo mye lettere å ha med å gjøre da.. Lett å flytte rundt på Men om du skal ha en pc som ikke skal flyttes så mye på go for en stasjonær. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Et ord: Stasjonær ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå