ZlummGlumm Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 MGS er klart best, SC har for mange rare feil... blant annet det derre gjemme seg i mørket tullet som ikke funker så supert. Pluss at han derre Sam Fisker er ikke tøff nok. INGEN slår snake! Men jeg må si at SOL vart ei stor skuffelse, men det slår fortsatt SC. Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, som for eksempel de Night Vision brillene hans som lyser grønt som bare ******... Lett å bli oppdaga egentlig da... Men dette er vel etter hva vanskelighetsgraden er på da. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har spilt begge, og skjønner ikke at de nevnes i samme åndedrag. Splinter Cell er på en helt annen planet... Athelas Totalt enig. En annen ting er at MGSII blir man ferdig med på et par timer... SC er ikke det lengste spillet det heller, men underholdningen stopper aldri . Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har spilt begge, og skjønner ikke at de nevnes i samme åndedrag. Splinter Cell er på en helt annen planet... Athelas Totalt enig. En annen ting er at MGSII blir man ferdig med på et par timer... SC er ikke det lengste spillet det heller, men underholdningen stopper aldri . For folk som liker snike-spill (det er tydeligvis to forskjellige typer av dem), så varer nok MGS2-moroen vel så lenge som SC-moroen. Kommer nok til å runde MGS2 noen ganger til før jeg dør, tipper jeg. Uendelig moro. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Totalt enig. En annen ting er at MGSII blir man ferdig med på et par timer... SC er ikke det lengste spillet det heller, men underholdningen stopper aldri . 6 timer tok det å runde MGS2 for meg første gangen. Pluss alle det gangene jeg har spilt det etterpå blir det ganske mye det... Splinter Cell var dritspennende, men det ble for ensformig i lengden. Også er det kjedelig å spille det igjen. Også får du ikke noe ranking på slutten av spillet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå