h00v3r Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg Lurer på hva dere synes er best av Splinter Cell Og Metal Gear. Selv Synes Jeg at SC er Best. Det jeg vil vite er hva dere synes?? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg orker ikke å begrunne dette noe særlig, men Metal Gear Solid 2 tar kaka. Splinter Cell falt ikke helt i smak hos meg. Ser ut til at jeg plasserte fiction foran realisme i denne sjangeren. Synes blant annet historien i MGS2 er mye bedre. Lenke til kommentar
guom Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Dette er et spørsmål om smak og beheag. Personlig liker jeg MGS bedre. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Helt klart et spørsmål basert på smak og behag, personlig liker jeg sc best. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Splinter Cell (Har begge) Lenke til kommentar
neocore Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Vanskelig du spør her.. Tenker Metal Gear Solid er bedre. Har spilt igjennom MGS spillene 5 ganger hvert av de, og Splinter Cell en gang. Likte Splinter Cell, men er ikke "tøft" nok som MGS2 til at jeg skal spille det flere ganger. Går du gjennom det så sier du takk og hadde. PS! Det er fem ekstra brett jeg kan downloade med Xbox Live! til Splinter Cell, så det blir vel morro, men hadde mer jubla for en ekstra historie med Raiden eller Snake Lenke til kommentar
Agres Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Metal Gear er og blir best. Splinter Cell har kanskje realismen, mens Metal Gear har følelesen. Det er ihvertfall den jeg går etter Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har spilt begge, og skjønner ikke at de nevnes i samme åndedrag. Splinter Cell er på en helt annen planet... Athelas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 jeg er nok en av de som fortsatt ikke forstår hvorfor ps2 eiere hyller mgs serien.. Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg er nok en av de som fortsatt ikke forstår hvorfor ps2 eiere hyller mgs serien.. Fatter du ikke DEt? :-? Historien i spillet er KANON!! man blir aldri lei MGS 1 eller 2 Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Riktig. Men det er sant, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg orker å spille gjennom et så lineært spill så mange ganger. Jeg har skjønt at det er en del folk som er verre en meg her, men uansett. MGS2 er rett og slett et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Dette er et spørsmål om smak og beheag. indeed! Har selv prøvd kun demoen av MGS, men hele SC, og synes det virker som MGS er bedre! Lenke til kommentar
OEH Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 MGS er jo helt klart best, man har det meste i mgs, historie - stealth - skyting, I SC så er det bare sniking ingen god historie. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 SC. Jeg digger Tom clancy spillene. Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Metal gear er og bli best, men jeg synes SC er nesten like bra, men det mangler følelsen ja. Noen liker rett og slett spill med fantasi også, slik som metal gear. Men digger SC også, det er et spill som kan skje i "virkeligheten" og det er ganske kult, Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 mgs og mgs 2 knuser dem... men mgs 2 : sub er litt underlig på PC.... men jaja det er bedre gameplay mgs 2 rulez Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Personlig liker jeg Splinter Cell best, men det er fordi jeg ikke liker MGS noe særlig. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 MGS2 knuser SC!! Men meiner ikkje att SC er dårleg, men det kan ikke måle seg med ett så bra spill som MGS2 Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Vel, Splinter Cell er et fantastisk bra spill, men det slår ikke mgs serien. Jeg får frysninger av metal gear, det spillet er så bra laga... Bare historien til spillet, den er helt fantastisk! Splinter Cell er mer realistisk, men metal gear er bedre og kulere på sin måte. MGS2 er jo nesten som en film du får spille handlingen i. I Splinter Cell har de lagt mest vekt på spillet og ikke så mye historie. Jeg kan se om og om igjen filmene på mgs spillene, for de er så bra. Bare musikken... De fikk til og med Harry Gregson-Williams eller hva han heter, til å lage musikk til spillet. Han har jo vunnet priser for bra film musikk... Så jeg hadde kommet til å kjøpt MGS2... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå