mariaK Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ei veninne av meg har just kjøpt seg Canon Powershot SX20IS, og ho lurer på hvordan man kan ta bilder i sort/hvitt med dette. Ho er helt nybegynner med både kamera og photoshop, så ho vil helst kunne ta bilder rett i s/h i forhold til å begynne å konvertere og styr. Noen som enkelt klarer å forklare hvordan ho kan stille inn dette kamera på å skyte s/h? Jeg har aldri tatt i dette kamera, og kan ikke hjelpe annet enn å spørre her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har dere bruksanvisning? Jeg vil tro det står der. Under spesial effekter vil dere finne bw.. (er jeg temmelig sikker på) Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Vi sitter på hver vår kant av wewwen, hehe! Tror ikke ho hadde brukanvisning. Men har no bedt ho se etter Spesial efekter. Så får vi se :edit: Ingen spesialeffekter som ho fant. Kan det være at et slikt valg ikke kommer opp om kameraet står på full auto? Endret 31. oktober 2009 av mariaK Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ganske funksjonshemmende å ikke ha en bruksanvisning, når det er noe man lurer på. Bruksanvisning og programvare for Canon Powershot SX20IS kan lastes ned fra Canon: http://software.canon-europe.com/products/0010777.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå