Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få dame som 15 åring?

Gjest 15 year old virgin

Anbefalte innlegg

Gjest 15 year old virgin

Heisann

Jeg er 15 år og har aldri hatt dame før, nå begynner eg å føle meg litt 'outsider' når alle vennene mine rundt meg får damer.

Jeg vet folk sier ''du må ikke elske noen pga du føler deg ensom men pga du elsker de'' og sånt, men det eg spør om her er bare tips til hvordan finne en jente som eg vil bli bedre kjent med og hvordan få kontakt med henne :)

Jeg vet jo hvor jeg finner jenter (:p) men noen som kan fortelle meg hva eg kan begynne med? hva eg skal si først, hvordan jeg holder samtalen gående og få nr, msn eller mail? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig utrolig lett å komme i "kontakt" med en jente nå til dags, Du må selvfølgelig ta initiativ og snakke med henne og selvfølgelig bli litt kjent med hun, dermed legge henne til face / Msn / Skype, hva enn dere driver på med ;) Du begynner dermed å snakke mer med henne og bli bedre kjent.

Dette tilsier jo selvfølgelig at det er en jente du har et godt øye til : )

Endret av thebull
Lenke til kommentar
Gjest 15 year old virgin
Det er egentlig utrolig lett å komme i "kontakt" med en jente nå til dags, Du må selvfølgelig ta initiativ og snakke med henne og selvfølgelig bli litt kjent med hun, dermed legge henne til face / Msn / Skype, hva enn dere driver på med ;) Du begynner dermed å snakke mer med henne og bli bedre kjent.

Dette tilsier jo selvfølgelig at det er en jente du har et godt øye til : )

Noen ideer hvordan jeg kommer i kontakt med henne? :p hva jeg kan si første gangen jeg ser henne f.eks på butikken eller på kino?

Lenke til kommentar

Det første du må kvitte deg med er "alle andre får seg damer" og at du er en outsider.

Føler du deg som en outsider, så blir du en også.

Slapp av. Du er bare 15 år og der er ikke mange som har dame på den alderen. Du kan trøste deg med at de fleste vil være slutt lenge før det blir et seriøst forhold.

Ha heller tro på deg selv. Snakk med jenter, ta intitativ rett og slett.

Ikke overdriv og ikke underdriv. Det finnes en fin balanse mellom å være for pågående og å være helt tilbaketrukken. Hva med en jente som har samme interesser som deg? Da er jo samtalen allerede i gang.

Det burde heller ikke være et spørsmål om hvordan du skal få deg kjæreste. Still heller spørsmålet "Hvordan skal jeg komme i kontakt med en jente jeg kanskje liker og som kanskje har interesse for meg" Det er nettopp det du må finne - ikke en "dame"

En som ikke ser ut til å bli kjæresten din med det første, kan fort ende med å bli kjæresten din etter en stund.

Det finnes ingen som er ferdig og klar for å være kjæreste med deg om du skjønner. Som et produkt du skal finne i butikken.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...