mariaK Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Var for et par uker siden ute og prøvde mitt nye Olympus PEN. Holder fortsatt på å bli kjent med kamera. Men synes jeg fant et godt motiv. Klarer ikke helt å finne en tittel på bildet, og tar gjerne i mot forslag. Bildet ble i utgangspunktet tatt på ISO 800, som ga litt støy. La på et lite filter for å myke litt opp i dette. Er og forsåvidt jpeg-fila jeg har brukt her, da jeg ikke har fått satt meg inn i programvaren til kameraet enda. Får nesten gjøre det etterhvert, eller så er det jo liten vits i å skyte i RAW Hva synes folket? :edit: bildet ble for stort, fikses! Endret 31. oktober 2009 av mariaK Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Uten å skrive for mye vås - så kan jeg vel med en gang si at dette er ett bilde jeg liker, og liker godt. Eneste som slår meg er at jeg -altså min personlige mening- kunne tenkt meg å sett litt mer av føttene (altså kanskje 5-6 cm lenger frem en det er nå) ? Dvs at hele skoen hadde vært synlig Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Liker bildet, det er min kopp te det der. Tror ikke jeg er enig med TorEH om mer sko, ikke fra denne vinkelen? Uansett, godt sett, godt utnyttet motiv. Jeg er ikke glad i rammer og signaturer, men jeg har sett mye verre enn dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå