Gå til innhold

hva har man i tanken på et vannkjølings sys??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror neppe pc`en din går i stykker av det!! hvis du ikke heller det over hovef kortet da vel og merke....

Hvis du har sett på microplex så har de noe som er til å ha i vannet.....

Har ikke vannkjælig selv så jeg vet ikke, men pcen di går ikke i stykker av å kjøre med rent vann, du må passe på så det ikke komer alger så du må ha algefjernings middel...

Lenke til kommentar

Ser litt nusselig ut,finn noe litt størrere i tilfelle du

skall utvidde med diverse stuff.

(LANBOY ser ut som det gamle plastikchefen

med ansiktsløftning og vindu)

vis du er redd for alger kan du teste med teknisk sprit i stedet for vann,

den vanlige er jo på 70%!! finn en alge som vil leve i det så belønner jeg deg med pc min.(bruker det selv og har ikke sett snurten av de på år og dag)

PS. ikke ventilering når det er sprit siden det fordamper vis det har kontakt med luft i fri flytt. i tillegg lukter det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva man har i vannet.. Tja..

Noen vil kanskje le rått, men jeg har ikke kjemi, så jeg vet ikke hva som skjer når man blander ditt og datt. :D

Men men.. Jeg puttet litt klor i vannet mitt.. (klor dreper jo bakterier tenkte jeg..)

Det var IKKE lurt!!! Byttet vann etter 2 uker og vannet som en gang var blankt, friskt og fint kom ut svart 8) i tilleg til at inntak / uttak i alu-tanken min var begynt å tettes igjen.

Så, hva du enn putter i, enten det er syltetøy eller teknisk sprit, så hold deg borte fra klor! :D

Mvh.

Dings

Edit: rettet noen småting

Lenke til kommentar

jeg har kjørt uten noe i mitt kjølesystem den eneste forskjellen er at temp. har økt med 2 grader. Men likevel, jeg har snart nødt til og kjøpe meg no guffe og ha oppi uansett før radiatoren går til helvete.

(Gått i 2måneder uten guffe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...