Knife Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er litt usikker på teknikken på knebøyen, om jeg har svai i ryggen eller noe sånt. Uten tshorte http://www.youtube.com/watch?v=6v-2jzbWnu0 sorry hvis han som filmet, ikke filmet så bra. Han er litt ny... Så, er teknikken riktig? Jeg kjenner ikke noe som helst i ryggen. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Den andre vidoen var verdilaus. Kvifor bar overkropp? Så vidt eg kan sjå går du litt langt fram med knærna, ser også ut som om du tippar litt fram og får vekta på tærna. Ellers såg det bra ut. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg filmet med bar overkropp, så jeg kunne se hvordan ryggen min var. Jeg greier ikke å se hvordan den er med t-shorte. Men ikke noe feil med ryggen? Endret 31. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Begynner å se meget bra ut, muligens litt langt frampå med knea ja. På siste reppen uten t-skjorte så synes jeg at du bøyer ryggen neders i løftet når du skyver rumpa framover. er en fin film om hvordan en skal utføre knebøy. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg fikk ikke vondt i knærene eller ryggen, men jeg kjente at det brant i ryggen etter jeg var ferdig Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Det kan være fordi du står halveis foroverlent mellom hver repitisjon. Prøv å stram magemusklene, klem sammen skulderbladene mer, brystet opp- blikket opp og skjerp deg mer. Nå vagler du litt for mye rundt og har alt for mye bevegelse mellom hver repitisjon. I tillegg skal du igangsette nedoversettingsbevegelsen ved å tilte knærne bittelitt frem i samme retning som tærne dine peker, deretter sette deg ned mellom beina dine. Så presser du opp igjen, helt til du er på strake ben, tra et par dype innpust og setter deg igjen. Alt dette med vekten på hælene. Lykke til! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Så du sier at jeg skal stå helt oppreist som en pine, liksom ikke bøye meg fremover? Kan prøve neste trening. btw, prøvde å stramme mage musklene når jeg gikk ned, kjenner ikke så godt i ryggen mer TAKK! Endret 31. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå