Ninnik Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvilke 5 spillere er det som har vunnet Premier League, Champions League og EM? Jeg kommer bare på 4. Barthez Schmeichel Anelka Henry Kan noen være så snill og hjelpe meg og komme på den siste? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har vridd hodet rundt denne i 10 minutter nå, var en bra nøtt må jeg si. Er du sikker på at det er fem spillere? Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Har vridd hodet rundt denne i 10 minutter nå, var en bra nøtt må jeg si. Er du sikker på at det er fem spillere? Ja, fikk den i oppgave av læreren min for 2 år siden eller noe, og husker at det var 4 spillere da, men nå har jo også Henry meldt seg inn i klubben der. Er så jævla irriterende og ikke klare det. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mikael Silvestre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mikael Silvestre? Neh, EM har han ikke vunnet. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Tenkte han hadde vunnet EM med Frankrike Edit: Han var tydeligvis ikke med i troppen som vant EM i 2000 over Italia Endret 31. oktober 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 For og hjelpe dere, og meg, siden jeg har veldig lyst å finne det ut, med eller uten hjelp. Spilleren må være fra enten Hellas( men tror ingen grekere har vunnet PL), Frankrike, Danmark, Tyskland eller det må være en gammel Nederlender. Spilleren må også ha spilt i enten Arsenal, United, Chelsea eller Blackburn.. Anyone? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Denne var skikkelig vanskelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jepp, Scheie har nok svaret. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Van der Sar. Edit: Naj Endret 31. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Var helt sikker på at det var Makélélé, men ser nå at han ikke spilte EM i 2000. Hum. Denne var vanskelig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 For og hjelpe dere, og meg, siden jeg har veldig lyst å finne det ut, med eller uten hjelp.Spilleren må være fra enten Hellas( men tror ingen grekere har vunnet PL), Frankrike, Danmark, Tyskland eller det må være en gammel Nederlender. Spilleren må også ha spilt i enten Arsenal, United, Chelsea eller Blackburn.. Anyone? Han kan da være spanjol også? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Spania hadde ikke vunnet EM for 2 år siden. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kan det være Laurent Blanc? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kan det være Laurent Blanc? Nope. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nei, han vant vel aldri Champions League? Hm, da tror jeg ikke det er noen i den franske troppen hvertfall. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg begynner å tvile sterkt på at det finnes noen 5. mann. Jeg gikk gjennom nærmest alle av EM - vinnerene siden 88' og fant ikke hvem det var. Emmanuel Petit, nei, vant aldri CL, Van Der Sar? Nei, var ikke med i troppen i 88'. Han er iallefall godt gjemt hvis han finnes. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jepp. Gjorde det samme som Wis i natt. Gikk i gjennom alle EM-troppene. 88, 92, 96, 00, 04 og 08. Sjekka så alle de spillerne som har spilt i Arsenal, Chelsea, United og Arsenal, og kunne ikke finne noen andre enn de 4 som er nevnt i førstepost som også hadde vunnet CL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nå har jeg lett i to timer, men har ikke funnet en dritt. Tror ikke det er andre spillere som har vunnet alt det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå