Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei. jeg har nå vært på en bursdagsfest hvor vi prøvde dette - og jeg har gjort det med nesten samme folk før. For de som ikke vet hva spiritisme er kan dere se her: http://no.wikipedia.org/wiki/Spiritisme Jeg har prøvd med både printet og tegnet Ouija-brett(ark), og begge deler har fungert. Jeg er sikker på at ingen flyttet på glasset da alle løftet fingerene sine, og det var helt tydelig at ingen holdt på. Er det noen som har prøvd dette før, eller har noen formening om det? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg var en av de som trodde dette var ren bullshit, men spilte det med 2 kompisser for 3-4 år siden.. De hadde spilt flere ganger før, og jeg var bombesikker på at de "lurte" meg, men for å teste de så spurte/gjorde vi flere ting for å motbevise det. På slutten var jeg overbvevist om at det var ekte.. Sykt, sykt. Dette er som sagt 3-4 år siden, og jeg har sagt jeg tror på det, og hadde det vert tull hadde de garantert gnidd det i tryne på meg nå. Så jeg tror på det, ja. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Likte å tro på det da jeg var yngre, så jeg og noen kamerater prøvde, men det gikk ikke. Så jeg tror ikke på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei. jeg har nå vært på en bursdagsfest hvor vi prøvde dette - og jeg har gjort det med nesten samme folk før. For de som ikke vet hva spiritisme er kan dere se her: http://no.wikipedia.org/wiki/Spiritisme Jeg har prøvd med både printet og tegnet Ouija-brett(ark), og begge deler har fungert. Jeg er sikker på at ingen flyttet på glasset da alle løftet fingerene sine, og det var helt tydelig at ingen holdt på. Er det noen som har prøvd dette før, eller har noen formening om det? Det er bare BS. Ingen av der har bevisst flyttet på glasset, men likevel har dere beveget fingrene aldri så lite. Dermed har dere kollektivt flyttet glasset dit dere "ville ha det". Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Så i teorien kan jeg bare flytte glasset veeldig svakt, og de andre vil da ubevisst bevege det sammen med meg? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er bare BS. Ingen av der har bevisst flyttet på glasset, men likevel har dere beveget fingrene aldri så lite. Dermed har dere kollektivt flyttet glasset dit dere "ville ha det". Jeg vil selfølgeli fremstå som en idiot for å si noe annet, men da jeg spilte dette spørte jeg spørsmål til "ånden" som ingen jeg kjenner vet svaret på, og svaret ble riktig hver gang. Sykt rett og slett. Flaks fra mine kompiser sin side? Kanskje. Men på 10 av 10 spørsmål? Tja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vil selfølgeli fremstå som en idiot for å si noe annet,Du har rett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå