BaltusBrun Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Skal klippe meg, men vet ikke helt hvordan. Jeg har søkt litt på google etter sider med forslag, men det er mer modell frisyre en forslag til frisyre. Kunne noen hjulpet meg, med å anbefale en side? Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Girl/guy? Kanskje litt vesentlig? Og hvordan er utgangspunktet? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er gutt, har ganske lagt hår, vil ha en kort frisyre Undercut er nok ikke min stil har lyst på kort hår, men hsr ingen ideer Lenke til kommentar
Timster Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Det kommer helt ann på hodeform vel. Jeg har et smalt hode og det begrenser antall frisyrer jeg kan ha. Spør frisøren hva hun mener neste gang du er der:) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Skal vell ikke bare ta noe enkelt vell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå