Cegoz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei, Jeg har en Western Digital My Book som jeg kjøpte for 2 år siden. Den begynte her i forrige uke å skurre litt, jeg bestemte meg raskt for å bestille en ny disk. Det viste seg at jeg allerede da var for sent ute.. Dette er problemet: - Jeg kobler disken til - Maskinen finner den(bruker lengere tid enn tidligere..) - Får opp en feil om at disken kan inneholde korrupte eller skadede filer og at det er anbefalt at jeg benytter meg av "Search and Repair" eller noe i den duren. - Jeg trykker ok, disken henger seg opp. - Tar disken ut og stikker den inn igjen - Maskinen finner disken - Jeg prøver å gå inn på disken, det går fint. - I det øyeblikket jeg prøver å trykke på en mappe på disken henger alt seg opp. - Prøvde å kjøre disk management mens disken var koblet i, programmet klarte ikke å gjennomføre søking etter disker på maskinen. Fullførte når disket ble koblet ut. - Prøvde å kjøre PC Inspector File Recovery, Dette programmet hengte seg fullstendig opp og klarte kun å lukke det når disken ble trukket ut. Hva gjør jeg? Noen som har forslag? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 feilen bruker ligge i kontrollerkortet harddisken er koblet til i den eksterne. skru ifra my book dekselet og sett disken rett i en stasjonær som en normal disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå