Frigg33 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg leste at windows 7 nå støtter Steam "offisielt". Men på bildet på ITAvisen sin artikkel så viser Steam "Recently played" Hvorfor får ikke jeg opp dette? http://www.itavisen.no/827086/naa-stotter-steam-windows-7 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 har du spilt noen spill da? får ikke opp den før et steam registrert spill har blitt kjørt.. selv har jeg ingen prob, og både tf2 og css ligger der for min del Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 jada.. har spilt .. hehe.. Jeg skal sjekke litt omkring Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Høyreklikker du? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Det gjør jeg Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har du stilt antall nylig brukte elementer som skal vises i snarveilister ned til null? Det ligger i Egenskaper for oppgavelinje og Start-meny. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 File - Check for steam client uppgrades. Restart steam. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) I gaar fikk jeg melding om at jeg ikke kunne kj0re steam i kompabilitetsmodus. Bruker Windows 7 Pro 64. Fungerte helt ok i en ukes tid. Reinstall hjelper heller ikke. Tok heldigvis en backup f0r jeg installerte Win7 -dragon age som jeg kj0pte for ett par dager siden. Saa Steam og Win7 er ikke helt paa b0lgelengde enda. EDIT!: Fant en fix her! http://www.edugeek.net/forums/gaming/39417...ility-mode.html Ikke glem aa eksporter register instillingene dine f0r du roter med regedit. Angrer litt paa at jeg avinstallerte STEAM naa... Maa laste ned Dragon Age Origins (15 GB) igjen paa en 3.5 MB linje. Endret 19. november 2009 av NuDimon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå