Archeron Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 jeg har lest litt rundt og funnet ut at Arduino kunne vært en gøy hobby å prøve seg på. har funnet noen forskjellige starter kits på ebay og diverse utenlandske nettbutikker, men det tar jo fort noen uker i posten. finner jeg noe sånt her i Oslo, evt norske nettbutikker? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 "Nærmeste" nettbutikk jeg har funnet som har Arduino er electro:kit (i Sverige). Ellers så tar det ikke så lang tid fra feks. sparkfun. Si ifra hvis du finner en butikk i Norge som selger Arduino. Lenke til kommentar
arducopterfan Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Farnell har arduino , men kun for bedrifter en ny butikk er robonor hilsen Tor Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 RS har, usikker på om disse selger til privatpersoner Lenke til kommentar
tingo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 en ny butikk er robonor Den visste jeg ikke om - takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå