JohnBC Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Aaaah! Krise... Jeg var klar til å reise til USA på søndag og nå har batteriet til laptop'en blitt ødelagt. Prøver å finne en butikk i Stavanger som selger batteri til Acer Aspire 7720. Håper jeg på for mye? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 finne en butikk som fører laptopbatterier annet enn de helt standard er nok håpe på for mye ja. men kontakter du verksteder i området så vil jeg tro du skulle klare finne et. et orginalt acer batteri for 7720 er 1043kr + moms på delelisten jeg har. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Aaaah! Krise... Jeg var klar til å reise til USA på søndag og nå har batteriet til laptop'en blitt ødelagt. Prøver å finne en butikk i Stavanger som selger batteri til Acer Aspire 7720. Håper jeg på for mye? Du må til Optimus data på Stangeland i Sandnes Acer verksted Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Datakjeden skaffer vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå