Knife Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvorfor bare armer og bryst da lurer jeg på? Rygg og bein er jo like kult det. Det er ikke så vanskelig å ha muskler og six pack, først tar du bulk i noen år, legger på deg 10-30kg muskler. Og vær klar over at du legger på deg ganske så mye fett også, også tar du deff og tar av mye fett, vops! Du har six pack og muskler! Magerutene er genetisk bestemt, noen har 8 pack, andre bare 4 pack. osv Endret 1. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Hvorfor bare armer og bryst da lurer jeg på? Rygg og bein er jo like kult det. Det er ikke så vanskelig å ha muskler og six pack, først tar du bulk i noen år, legger på deg 10-30kg muskler. Og vær klar over at du legger på deg ganske så mye fett også, også tar du deff og tar av mye fett, vops! Du har six pack og muskler! Magerutene er genetisk bestemt, noen har 8 pack, andre bare 4 pack. osv Jeg skjønner, men går det ikke ann å kombinere visst jeg f.eks jogger på de dagene jeg ikke trener styrke? eller noe lignende... synest nå sixpack og armer er kulest jeg da Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er det totale kcal i uka ca som teller, kcaloverskudd alle dagene ellers blir det en mellomting med mellomresultater. Husk at en bulk bare krever 300-400 kcal max i pluss, behøver ikke gå opp mer en 0,5-1 kg fett i mnd maks. Så etter 8-9 ,mnd kan man deffe ned 6-7-8 kg på 2 mnd og fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå