Bone Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heisann! Kjøpte The Witcher EE på Steam her om dagen, og har et par spørsmål.. Jeg finner ikke hvor jeg kan forandre Shift-tasten? Det er tasten som gjør at du kan bevege musa hit og dit fritt.. Og, jeg har spilt så vidt og akkurat begynt på kapittel 1! Har dratt fra startområdet.. Spillet virker meget lovende! Skikkelig bra.. god fortelling, og alt synes jeg er supert til nå! Men, lurte på litt angående quester og sånn.. er det mange sidequests? Kan man gå å gjøre masse sidequests, eller er det stort sett et "mainquest-spill", og alt er nokså linært? Kan du gå "hvor du vil", slik som i Fallout / Oblivion, etc.. ? Takker så meget for svar! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er mange side quests Spillet blir bedre og bedre hvor lenger du kommer, mye bra humor også Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Takk, takk! Hvordan er det å gå rundt da? Kan du tasse hvor du vil? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nei, spillet i seg selv er ganske linjert. Men det er egentlig ikke så farlig, hvis du kommer deg inn i historien så er det ikke noe hefter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå