Vegabond Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hei. Har prøvd og fått tak i drivere til et intigrert lydkort. Dette er ikke min maskin, men så vidt jeg vet så heter kortet "MSI K8M NEO-V S754" Jeg synes det er rart at ikke windows støtter dette. Noen som kan hjelpe meg og skaffe de? Mvh Robert. Endret 30. oktober 2009 av Vegabond Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://eu.msi.com/index.php?func=downloadd...amp;prod_no=159 Lenke til kommentar
Otter_3 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 www.msi.com, kanskje? Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg prøvde disse, men ville ikke fungere. Kan prøve de en gang til. Skal jeg bare installere den pakken da, så skal alt fungere? Mvh Robert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du valgte det som var under "Realtek ALC Series AC97 Audio Driver"? Det er hvertfall riktig lyddriver for det hovedkortet du nevnte Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Du valgte det som var under "Realtek ALC Series AC97 Audio Driver"?Det er hvertfall riktig lyddriver for det hovedkortet du nevnte Det er en stund siden jeg prøvde det, men jeg kommer tilbake når jeg sitter ved den pc`n... Takk for hjelpa så langt! Mvh Robert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ikke noe problem. Si fra hvordan det går da. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Hei. Da har jeg fått installert lydkortet. Og det funker! Men har et spørsmål til. Jeg legger ved et bilde, hva er de to enhetene som er ringa rundt? og hvilke drivere er det på disse om de ligger på denne siden. ( http://eu.msi.com/index.php?func=downloadd...amp;prod_no=159 ) Takk for hjelpa! Mvh Robert. test.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå