Veritas_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jau, men tenkte siden demoen bare er en fil som ligger på harddisken, så ville ikke vært pirat engang. Men for alt jeg vet så har de vel en sperring der og. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jau, men tenkte siden demoen bare er en fil som ligger på harddisken, så ville ikke vært pirat engang. Men for alt jeg vet så har de vel en sperring der og. Kult, da kan jeg jo fylle pc'en med iso'er for det er jo bare en fil på harddisken så da er det jo ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Gad damn. Da var da voldtsomt. Går vel mest i hvilken type program det faktisk er. Det. Må. Du. Da. Forstå. ^^ Iallefall det jeg vil at du skal forstå, men nå går det vel ikke, så får kose dere med demoen dere :/ Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 fyfaen,demoen var helt syk. kontrollern er omtrent det samme,omtrent alle movsa er helt like bra helt sykt bra,det ene som man drar til seg motstandern er rå. Var mange fiender i samme område. helt syk omgivelser,det hørtes bra ut i 5.1 min:D. Men kan ta og trekke ned det negative her. Det med harpys var irriterende, Det med og hoppe over fra det ene stedet til det andre var enda mer irriterende. Så var det og treffe den duden som flydde fram og tilbake foran han titanen,var helt umulig og treffe omtrent. Og til slutt med og fly oppover og dodge. Men ellers en kickass demo.Gleder meg som fy her til at det blir releast. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 fyfaen,demoen var helt syk. kontrollern er omtrent det samme,omtrent alle movsa er helt like bra helt sykt bra,det ene som man drar til seg motstandern er rå. Var mange fiender i samme område. helt syk omgivelser,det hørtes bra ut i 5.1 min:D. Men kan ta og trekke ned det negative her. Det med harpys var irriterende, Det med og hoppe over fra det ene stedet til det andre var enda mer irriterende. Så var det og treffe den duden som flydde fram og tilbake foran han titanen,var helt umulig og treffe omtrent. Og til slutt med og fly oppover og dodge. Men ellers en kickass demo.Gleder meg som fy her til at det blir releast. Syntes han var ganske grei å treffe jeg. Traff han på andre forsøk når jeg først forstod hva jeg skulle skyte på Jeg slet også litt med Harpyene. De var litt vriene å kontrollere, pluss at Kratos fant det for godt å halshugge Harpyen innimellom uten at jeg helt forstod hvorfor. Noe som hadde døden til følge, om det ikke var en levende haryp i nærheten. Men øvelse gjør vel mester på disse og. Avslutningen på demoen, der man flyr opp den "lufteventilen", syntes jeg var kul. Liker at de dytter inn noen slike elementer. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hehe.ja det var ganske fett det ja,fikk nærbilde av kratos og flyvende opp,veldig bra grafikk, likte hvordan de setter icarus vingene som en liten boost i lufta. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, de vingene var kule å bruke i kamper Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Var overbevist om at jeg aldri hadde godkjent reklame og dill dall (pleier aldri å gjøre det), så derfor gadd jeg aldri sjekke mail i helga. Så kommer jeg på jobb idag, og der ligger utrolig nok "demo voucher code" for GoW. jaja, da får jeg testet det ikveld ihvertfall :-) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvor fikk dere kode fra? Vill teste her og!! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 de aller fleste fikk kodene sine på email fordi de hadde signet opp på ett newsletter. men har hørt rykter om att man kan få demo om man går ned på gamestop og forhåndsbestiller god of war 3, noen som det om det stemmer? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Demoen skal hvertfall komme med GOW collection, som kommer en gang nå i november. Den skal også ligge på BD utgaven av District 9. Jeg holdt på å bestille meg District 9, men plutselig hadde jeg en kode i inboksen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja tenker eg bestiller GOW collection fra Videogamesplus.ca Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vil det ikke være mulig for andre å laste ned demoen fra noen andre sin konto? Om noen skulle være så snille da Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Syns jeg husker at den skulle komme til Japan eller noe sånt, så hvis du har en bruker derfra kan du jo sjekke framover. Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 har ikke fått noe gow voucher kode :\ har signa opp på newsletters, men alt jeg fikk var litt reklame om ratchet & clank Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du måtte registerere deg før de sendte det ut for å få den. Hjelper nok ikke å registrere seg i etterkant Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Burde gå fint å laste ned fra en annens konto, eller kanskje bruke koden to ganger, men det er vel heller tvilsomt.. Hvis den kommer ut på Jap-psn, så vil det nok være på japansk, japsekontoen min forsvant da hdd'en min tok kvelden, eller så skulle jeg sjekka. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har fiksa meg japansk psn nå. Men demoen har release 19. november etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) kan ikkje ein av derre med demone, låne meg PSN accounten:) Det er jo ein offline demo so skulle virket Endret 7. november 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå