pronoob Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei gutta. Fikk akkurat en mail med såkalt eksklusiv demokode til GoW 3. Noen andre som har fått dette som har testet? Får ikke prøvd før på søndag. Akkurat hvor ekslusiv er denne koden? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tviler på at den er noe særlig eksklusiv. Har fått den jeg og. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fått den jeg også. Driver å laster ned nå, men blir ikke spilt før i morgen. Gleder meg!! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ser ikke ut som de ser på meg som verdifull nok til å få en code :/ Gad damit Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 er dette noe derre måtte signe opp for? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Njau. Må godkjenne at du vil motta reklame og dill dall fra sony. "GREAT news for you: we will be emailing out some demo voucher codes to a selected number of PAL PSN users who registered to receive the SCEE promotional newsletter. If you haven’t opted-in to receive it, it’s unfortunately too late to be in with a chance to be picked for this promotion, but it’s worth you registering today to be considered for future SCEE offers (simply go to the PlayStation Network icon on the XMB, select Account Management => Account Information => => Notification Preferences, and tick the relevant boxes)." Noe jeg selvfølglig ikke hadde gjort Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 grr, jaja viss noken får mail, men rett og slett ikkje vil spille god of war, kan derre sende koden til meg Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 grr, jaja viss noken får mail, men rett og slett ikkje vil spille god of war, kan derre sende koden til meg samme gjelder meg.. bare digger God Of War serien Lenke til kommentar
Niks Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har fått kode, det laster ned nå Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fått kode jeg også har aldri prøvd god of war spilla så dette kommer til å bli interesangt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da er demoen spillt og jeg er helt målløs for en grafikk og det er mer brutalt og blodig enn på ps2. Flere fiender på skjermen er det også så nå gleder jeg med bare til spillet kommer ut:D Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Herlige greier. Kampsystemet har fått seg en kraftig overhaling i riktig retning. Gleder meg bare sykt. Endret 31. oktober 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Bilder her! Fy fan så bra det ser ut. Tenk dere dette i bevegelse! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Videoer fra demoen: http://www.gametrailers.com/video/demo-bru...od-of-war/58460 http://www.gametrailers.com/video/demo-tut...-war/58458' Ser ganske vilt it! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har akkurat spillt igjennom demoen. Nydelig grafikk, og det var lett å leve seg inn i kampene! Knallbra Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 God of war 3 demoen var utrolige, gleder meg til full. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 DAS IST VERDAMMTE!!!!!!!!!!/.../!!!1! Bare jeg som ikke får Lenke til kommentar
neoman Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) er selv signet for newsletter. men fikk desverre ingen kode... rimelig surt ettersom jeg er en stor fan av god of war+ att jeg har kjøpt masse ting på psn store. rimelig irriterende att de ikke kan legge ut en demo som alle kan laste ned... om noen skulle ha en kode ekstra. eller en kode de ikke har planer om å bruke. blir jeg veldig glad om jeg kunne fått den Endret 31. oktober 2009 av neoman Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ganske merklig i grunn. Tenkte også at kanskje noen hadde lagt ut en torrent av denne Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Torrent av et PS3 spill? Etter hva meg bekjent er det fortsatt ingen som har piratkopiert PS3 spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå