Misunne Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, men satser på at dette er det riktige stedet. Jeg har tenkt å bestille 4-5 fotokalendere som julepresanger i år, og lurer på om noen her har en nettside å ambefale. Er ikke sikker på hva slags type kalender jeg er ute etter, men vil prøve å få det til en rimelig pris Takker for tilbakemelding ^-^ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det fleste av fotosjappene har det no,via nettsidene deres. Japan Photo, Kodak osv. Tom Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei.Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, men satser på at dette er det riktige stedet. Jeg har tenkt å bestille 4-5 fotokalendere som julepresanger i år, og lurer på om noen her har en nettside å ambefale. Er ikke sikker på hva slags type kalender jeg er ute etter, men vil prøve å få det til en rimelig pris Takker for tilbakemelding ^-^ Hei. Var akkurat nå ikveld på nippet til å bestille fra noe som heter vistaprint med norsk adresse, men det viste seg å være et utenlandsk firma med en del negativ omtale ved litt googling. De hadde lave priser, men det ble for suspekt (kunder som ble trukket på kredittkort for ting de aldri hadde bestilt). Har brukt allfoto noen år og har vært fornøyd med dem. Tror de er rimeligere enn japan photo, foto knudsen, eurofoto etc (har ikke sjekket alle mulige i år så det kan være jeg tar feil her). Eneste ulempen er at de tidligere år har plassert egenreklame på alle sidene, vet ikke om de gjør det i år også, endte opp med å bestille fra dem i år også. Bestillingsløsningen deres er ganske bra/enkel, og kvaliteten er helt grei (ikke beste papir-kvaliteten kanskje men til kalender er den helt grei etter min mening). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå