speedyboy Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei, Jeg får problemer med å starte fifa 09, har installert spillet. Men etter det så får jeg denne meldingen... se vedlegg. Håper noen vil hjelpe? Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er vel strengt tatt én av to muligheter her. Enten må du koble deg til internett for å validisere eierskap. Eller så er du nødt til å kjøpe spillet. Hvis du allerede har kjøpt og betalt spillet, så tror jeg du må kontakte EA Games. Lenke til kommentar
speedyboy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er vel strengt tatt én av to muligheter her. Enten må du koble deg til internett for å validisere eierskap. Eller så er du nødt til å kjøpe spillet.Hvis du allerede har kjøpt og betalt spillet, så tror jeg du må kontakte EA Games. Jeg skjønner, ja..jeg har kjøpt spillet, du mener at jeg skal være koblet på internett mens jeg kjører spillet? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, det står jo ganske tydelig at du må være tilkoblet internett når du starter spillet. Hvis ikke det hjelper så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
speedyboy Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, det står jo ganske tydelig at du må være tilkoblet internett når du starter spillet. Hvis ikke det hjelper så vet jeg ikke. javel, takk for hjelpen ellers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå