Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Om blomsten og bien

L4r5

Anbefalte innlegg

Gutt 14 (veldig snart 15)

Jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten 3 månder nå(ingen av oss har hatt sex før). Vi har det veldig fint sammen. Vi kysser/kliner veldig mye. Hun har ingen problemer med at jeg tar på området ved siden av og på "blomsten", når jeg gjør dette, berører hun nesten automatisk penisen min o.l., og hun puster tyngere.

Jeg lurer på om hun med det hinter til at hun vil ha sex, eller er dette bare en naturlig respons på det jeg gjorde?

Hadde vært veldig takknemlig for noen svar, fordi vi har planer om en hyggelig helg, nå til helga, og jeg lurer litt på hvordan jeg skal tolke signalene fra henne.

Fortell mer om blomsten.

Lukter blomsten godt? Ikke noe reke-lukt, nei?

Først og fremst: Vær snill mot blomsten. Skal du vanne den bør en regnfrakk benyttes. Regnfrakker kan skaffes på butikker Rema 1000 eller Rimi. Om en regnfrakk ikke er ønsket, er en midlertidig utskillelse av frø ved hjelp av dertilegnede piller oralt anbefalt. Hvis ingen av delene benyttes kan en uønsket bieffekt oppstå. Tegn på denne bieffekten er kvalme og rask fedme for kvinnen. Lar man det gå for lang tid før bieffekten taes hånd om, kan intense skrik og mangel på nattesøvn oppstå. Sistnevnte er ikke anbefalt før om 100 år. Minst.

:fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

blomsten og bien forvirret meg når jeg var ung, først prøvde jeg å få meg et ligg i et gartneri, men dama som jobbet der så bare rart på meg når jeg ba om den peneste og mest kinky tulipanen de hadde.

Senere fikk jeg 23 bie stikk på kuken min når jeg stakk den inn i en bi kube på jakt etter en blow job fra droning bien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...