hennind Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 hei, lurer på hvor mange skruer det er for å feste eller løsne motoren i en 88mod 240, har ikke hentet bilen enda Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Et motorfeste på hver side, og et feste under girkassa. Blir vel 6 bolter, en på hvert motorfeste og fire til festet under girkassa. +elektrisk, gasswire, eksosanlegg og alt sånt. Endret 30. oktober 2009 av eab Lenke til kommentar
hennind Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) tusen takk, da mankerer jeg bare ett motorfeste og de under girkassa, men er det lurt å tappe ut gir olja eller vil det ikke renne noe der? Endret 31. oktober 2009 av hennind Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du trenger ikke å tappe av gir olja Lenke til kommentar
hennind Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 har ikke fått surra meg til å begynne på bilen før nå, men det virker som forgassern blir i veien for bremseforsterkeren, er den b230a jeg snakker om. er det noen annen måte å få smettet den inn? Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå