WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Snublet over denne doningen, fant ut den passet bra med feelingen denne helga. Ønsker kritikk spesielt på redigeringen (forsøkt noe skummel / halloween-stil) og utsnittet. I likhet med min andre tråd ville ikke Photoshop samarbeide her heller, så resultatet er ikke helt slik jeg ønsket. Legger med orginalen under. EXIF: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kamera: Pentax K200DObjektiv: Sigma 17-70 f/2.8-4.5 Lukkertid: 1/80 Blender: f/4.5 Brennvidde: 23mm EB: +0.3ev ISO: 200 Original: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Likte bildet. Men hadde likt det enda mer om du hadde fått himmelen til å bli litt mer "truende". Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Du fikk den til å "stikke ut" bra, men mulig jeg ville gått for litt mere beskjæring. Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Meget stemningsfuldt, men du har for meget ligegyldig forgrund. Jeg ville beskære lige under de væltede hegnspæle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå