WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 - Yes, dette er altså det lokale spøkelseshuset. Et noe forlatt bygg litt bortgjemt i skogen. Ønsker kritikk spesielt på redigeringen (forsøkt noe skummel / halloween-stil) og utsnittet. Skyene ser noe blasse ut, det er jeg klar over. Hadde fjort seg med litt fler kontraster og litt liv der. Photoshop bestemte seg for å ikke samarbeide, så jeg valgte å ikke gjøre noe med det enn så lenge. Legger med orginalen under. EXIF: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kamera: Pentax K200DObjektiv: Sigma 17-70 f/2.8-4.5 Lukkertid: 1/40 Blender: f/4.5 Brennvidde: 23mm EB: +0.3ev ISO: 200 Original: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Som med det andre bildet ditt så kunne du med hell gjort himmelen litt mer mørk og truende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er enig i at himmelen kunne vært mørkere/mer dramatisk for å få frem den skumle stemningen. Som du nevnte, så tror jeg kontraster kan skape mer liv i det, kanskje gjort det nederste/mørke partierti bildet litt bluret, eller kanskje kutte litt på nederste delen så det ikke dominerer like mye. Kunne tenkt meg å se hvordan det blir om du gjør det om til svart hvitt og prøver å dra mer oppmerksomhet mot huset på den måten. Bare slenger ut ideer her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå