Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt i7 920 D0?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amentio selger hvertfall C0 versjonen, og på Multicom står det ikke noe informasjon om hvilke versjon det er :/

Hvordan fant du ut hvilken versjon de selger? Kontaktet du dem eller står det oppgitt noe sted? Selv om det står i teksten at det er C0 kan det jo være en gammel utdatert tekst. Det beste er nok å kontakte butikken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Fikk sånn nyhetsmail fra Amentio om deres tilbud.

"

Rå prosessor, rå pris! 2.66GHz

D0 stepping

Intel socket LGA1366

pixel_white.jpg

Kun 2 079,- [1 663,- eks mva]"

Tror nok det D0 stepping, iallefall når de sender den teksten ut i et brev. :)

Lenke til kommentar
Jeg leste også noe lignende der det sto at Amentio.no ha sluttet å selge C0 stepping, og nå bare selger D0 stepping, det er bra å høre ;)

Er vel sikkert sånn med de fleste butikker nå vil jeg tro, men man kan vel ikke være sikker. De fleste CO er vel solgt for lenge siden.

Lenke til kommentar
Jeg leste også noe lignende der det sto at Amentio.no ha sluttet å selge C0 stepping, og nå bare selger D0 stepping, det er bra å høre ;)

Er vel sikkert sånn med de fleste butikker nå vil jeg tro, men man kan vel ikke være sikker. De fleste CO er vel solgt for lenge siden.

Jeg leste en tråd på forumet her for ikke lenge siden (kan ikke huske hva den het) der en fyr hadde ringt komplett å spurt om det var C0 eller D0 de solgt. Da svarte de at de ikke kunne garantere en D0 versjon fordi de bestilte fra forskjellige leverandører eller noe. Det tyder jo på at ikke ALLE nettbutikkene bare selger D0 versjoner enda, dessverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...