Alkohoel Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei der ! Er det noen som kan vet om noen norske nettbutikker som selger Intel i7 920 D0 versjonen? Forløpig har jeg bare sett C0 versjoner En liten link til prosessoren på nettstedet som selger det er svært takknemlig mottatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva er forskjellen på D0 og C0 stepping? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er jo en stund siden D0 kom så jeg vil jo tro at det begynner å bli tynt med C0 stepping nå. Men jeg vet jo ikke..... Lenke til kommentar
camxer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tingen er at D0 stepping i7 920 er bedre overklokkere, men det er jo nesten et halvt år siden jeg kjøpte min 920 og da var det lite igjen av C0... Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Amentio selger hvertfall C0 versjonen, og på Multicom står det ikke noe informasjon om hvilke versjon det er :/ Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Amentio selger hvertfall C0 versjonen, og på Multicom står det ikke noe informasjon om hvilke versjon det er :/ Hvordan fant du ut hvilken versjon de selger? Kontaktet du dem eller står det oppgitt noe sted? Selv om det står i teksten at det er C0 kan det jo være en gammel utdatert tekst. Det beste er nok å kontakte butikken. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei der ! Er det noen som kan vet om noen norske nettbutikker som selger Intel i7 920 D0 versjonen? Forløpig har jeg bare sett C0 versjoner En liten link til prosessoren på nettstedet som selger det er svært takknemlig mottatt Har du funnet ut noe mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fikk sånn nyhetsmail fra Amentio om deres tilbud. " Rå prosessor, rå pris! 2.66GHz D0 stepping Intel socket LGA1366 Kun 2 079,- [1 663,- eks mva]" Tror nok det D0 stepping, iallefall når de sender den teksten ut i et brev. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg leste også noe lignende der det sto at Amentio.no ha sluttet å selge C0 stepping, og nå bare selger D0 stepping, det er bra å høre Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg leste også noe lignende der det sto at Amentio.no ha sluttet å selge C0 stepping, og nå bare selger D0 stepping, det er bra å høre Er vel sikkert sånn med de fleste butikker nå vil jeg tro, men man kan vel ikke være sikker. De fleste CO er vel solgt for lenge siden. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg leste også noe lignende der det sto at Amentio.no ha sluttet å selge C0 stepping, og nå bare selger D0 stepping, det er bra å høre Er vel sikkert sånn med de fleste butikker nå vil jeg tro, men man kan vel ikke være sikker. De fleste CO er vel solgt for lenge siden. Jeg leste en tråd på forumet her for ikke lenge siden (kan ikke huske hva den het) der en fyr hadde ringt komplett å spurt om det var C0 eller D0 de solgt. Da svarte de at de ikke kunne garantere en D0 versjon fordi de bestilte fra forskjellige leverandører eller noe. Det tyder jo på at ikke ALLE nettbutikkene bare selger D0 versjoner enda, dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå