Gjest Guest_Coffeeaddict_* Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Oki, here we go Jeg har planner om å be en jente i klassa på en date. hun blir 18 i november en gang og jeg er nettopp fylt 18 vist det har noe å si Hun er av den rolig typen og er ganske stille, men likavel har jeg falt for henne Vi begge bor i Oslo område. Jeg har lyst å ta hu på en date som vil føre til date nr.2 Jeg trenger litt hjelp til å finne på ting vi kan gjøre. har komt på litt selv, men jeg vil gjerne høre deres forslag Ta også omsynn på at jeg er en fattig student så det må ikke koste skoa av meg å score er selvfølgelig en del av plannen , men ikke nødvendigvis på første date problemet er at hun er ganske bekjeden så det er mye jeg ikke vet om hu, men håper å bli bedre kjent med a på date Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ta henne med på en lang parktur, der dere kan gå og snakke, etterfulgt av en kaffe eller noe på en cafe... både en fin måte å bli kjent og billig Lenke til kommentar
Gjest Guest_coffeeaddict_* Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ja, kanskje frogner parken? vi er begge ganske nye i oslo (sia august) og verken hun eller meg har vært i frognerparken utenom for en gang da vi bare gikk så vidt inn Lenke til kommentar
thebull Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis dere har mye å snakke om så bare be henne ut og gjør som Vesleengen sa, hvis ikke og du er redd for at det skal bli "kleint" så kanskje kino? Så kan dere snakke litt mens du følger henne hjem? : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå