kleshenger Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Tittelen sier det meste, hvordan skal jeg skifte funksjonen til FN knappen og med ctrl knappen?? jeg gjør allt, hvis det funker da ^^ Endret 30. oktober 2009 av kleshenger Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Med rimelig stor rissiko det "enkleste" ville muligens være å lodde litt, men det aller ekleste er å leve med det og venne seg til hvordan det er satt opp.. Endret 30. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Beklager, jeg mener å skifte FUNKSJONEN Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Beklager, jeg mener å skifte FUNKSJONEN Det jeg trodde. Det tror jeg er ganske umulig. Endret 30. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 ;( hvordan skal jeg da spille CS brukbart ;( missclicker FN tasten istedet for ctrl hele tia ;( Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ;( hvordan skal jeg da spille CS brukbart ;( missclicker FN tasten istedet for ctrl hele tia ;( funker det ikke å binde fn tasten, da? trodde det var snakk om i windows(eller noe annet for den del), her... Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Enkelte bærbare har et eget valg for dette i biosen. Sjekk om du har det i din. Deretter er det bare å vippe av de fysiske tastene og bytte (obs. vær forsiktig så du ikke ødelegger noe). Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 How ?? Dette høres lovende ut Lenke til kommentar
Largie Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis ikke biosen gir deg muligheter for FN-tasten har du desverre ikke mange valg igjen. FN-tasten er ikke en del av et 101-tastaturplan. Dvs at den har ikke en egen ascii-kode og kan ikke logisk-nok bli registrert i Windows når man trykker den ned. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvordan ?? er det mulig å "instalere" et annet tastatur da ?? eller kjøpe det å putte det på ? Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 hei hei håvard! hæ?? kinda off-topic?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis det er så veldig plagsomt - kan du ikke bare skaffe deg et eksternt USB tastatur da som har den tastatur layouten du ønsker . Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er kun en vanesak, hadde det slik før jeg og. Går over fortere enn du tror. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det må da finnes programmer som kan skifte funksjoner på knapper? CS har vel også kontrollinstillinger som du kan fikse litt på? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det var jo akkurat det jeg prøvde å si over, FN tasten har ingen ascii-kode. Dvs den registreres ikke av Windows (eller dos for den saken skyld). Det gjør det umulig å "rute om" tasten. Min gamle toshiba-drit hadde FN tasten der man ville forvente CTRL og tro meg var mange timer banning. Kjøpte tilslutt et billig trådløst tastatur som jeg drasset rundt på. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Så det er ingen mulighet ?? ikke noe BIOS "update" eller noe?? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Njet, eneste alternativ er ekstern tastatur... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du kan teipe en finger fast som oss andre proffe gamere.... Da helst under et bord på h side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå