Gå til innhold

BK: Superpower (portrett)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøss, så fint da. Fin effekt du har fått til. Fine farger også. :yes:

Beklager å måtte si det, men akkurat her hørtes ut som morra mi :D

@ts. Føler ikke at det stemmer helt dette bildet, men effekten er langt på vei god.

Dog synes jeg at det burde kastes mer lys oppover din venstre arm mtp lysmengdene den "poff`n" utsonderer :p

Det andre er at det burde vel vært røyk over din høyre hånd også? :p

Lenke til kommentar

@ts. Føler ikke at det stemmer helt dette bildet, men effekten er langt på vei god.

Dog synes jeg at det burde kastes mer lys oppover din venstre arm mtp lysmengdene den "poff`n" utsonderer :p

Burde jeg legge røyk opp av den andre "magi" ballen, var det du mente?

Lenke til kommentar

Burde jeg legge røyk opp av den andre "magi" ballen, var det du mente?

Ikke så mye, men noe mangler det. Litt smog kanskje :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Kul ide og kurant utgangspunkt.

Vet ikke helt om jeg kjøper den røyken i venstre hånd, da den kunne trengt noen flere lag og forskjellig opacity for å blendes inn mer og se mer naturlig ut.

Denne hånden kan også godt jobbes litt mer med f.eks å legge røyk siver ut mellom fingre for å få det hele til å se mer troverdig og naturlig ut.

Høyrehånd blir litt rotete, kult nok lyn, jeg får ikke helt tak på hva det jeg ser som grøt skal forestille.

Jeg ser for meg enten røyk/lyn eller en kule av noe slag som skjøt lyn ut som alternativer, men det er meg :)

Lenke til kommentar
Kul ide og kurant utgangspunkt.

Vet ikke helt om jeg kjøper den røyken i venstre hånd, da den kunne trengt noen flere lag og forskjellig opacity for å blendes inn mer og se mer naturlig ut.

Denne hånden kan også godt jobbes litt mer med f.eks å legge røyk siver ut mellom fingre for å få det hele til å se mer troverdig og naturlig ut.

Høyrehånd blir litt rotete, kult nok lyn, jeg får ikke helt tak på hva det jeg ser som grøt skal forestille.

Jeg ser for meg enten røyk/lyn eller en kule av noe slag som skjøt lyn ut som alternativer, men det er meg :)

Ja Jeg har tenkt å gjøre noe med venstere hånden, noe feil der.

Takk for utfyllende kommentar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...