Watera Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vi kan begynne med komponentene: Cooler Master CM 690 Midi Tower Sort Corsair HX 750W PSU Intel Core? i7 Quad Processor i7-860 Gigabyte GA-P55-UD3, P55, Socket-1156 Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 4GB PowerColor Radeon HD 4870 1GB GDDR5 Problemet: Jeg har koblet alt riktig(tror jeg) men skjermen er svart... Alle vifter på komponenter går og suser normalt, til og med skjermkortet. Det er 4 lys på hovedkortet på rekke. 2 lyser grønt, 1 lyser gult og det siste rødt.. Noen som har vært bort i samme problem/vet hva som er galt? Er desp fordi jeg solgte gammle PCen og sitter igjen med ingenting å er klar for seriøs gaming hehe Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Setter en tier på at det er hovedkortet.. Vist diodene ("lysene") er indikatorer kan du slå opp i manualen som fulgte med HK-et og se om det er indikert noen form for feil. Om du ikke har den skal du vell kunne finne den på nett. Lenke til kommentar
hveminem Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg hadde begynt å feilsøke. Prøve å koble fra/til en og en komponent og se om ting forandrer seg. Ellers er det lurt å sjekke manualen for å se om lysene indikerer noe, som posten før sa. Lenke til kommentar
Watera Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg hadde begynt å feilsøke. Prøve å koble fra/til en og en komponent og se om ting forandrer seg. Ellers er det lurt å sjekke manualen for å se om lysene indikerer noe, som posten før sa. Det har jeg gjort, jeg la Hovedkortet opp på en benk med antistatisk plast, så koblet jeg til psu, cpu /m vifte og minne... samme lys... jeg sjekket opp hva lysene betyr... Det skal vist vise hvor godt cpuen starter opp... spørs om cpuen er defekt da, eller hovedkort? Lenke til kommentar
SASv2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sjekk at rammen står i rett slots. Hadde samme problem med en i7 920 (rammen måtte stå 2-4-6). Står sikkert i manualen hvordan den skal stå til deg. Lenke til kommentar
Watera Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Sjekk at rammen står i rett slots. Hadde samme problem med en i7 920 (rammen måtte stå 2-4-6). Står sikkert i manualen hvordan den skal stå til deg. ahhh! Tusen takk. Var det som var problemet faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå