spillegalen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei! Har en temmelig stor energidrikk samling, og begynner og bli sånn passe lei av og stable oppå hverandre. og da lurer jeg på on noen av dere vet hvor man får tak i vegghyller som stikker omtrent rundt 7 cm ut ifra veggen.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 IKEA og de fleste plasser men kan få kjøpt møbler i "flat form". Kan nok å det på mange andre møbel butikker også. Du kan også lage selv. finn deg en plate av passende materiale og sag den til. Bein/støtter/veggfester finner du på de fleste butikekr som har med bygg og/eller møbler å gjøre. Eller vil du jeg skal se om jeg finner noe på nett? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skal en bare ha noe som går 7 cm ut, så er vel det letteste å kjøpe en 4" planke - som du da pusser og maler. I 7 cm størrelsen er det lite hyller, og de krydderhyllene du får i den størrelsen blir raskt litt dillete når en har en større samling: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60115748 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå