Thomassen82 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjøpte en Playstation 3 hos en kamerat i forrige uke.. Var i dag å kjøpte meg Fifa10 som jeg tenkte jeg skulle spille mens fruen var på jenteparty.. Skuffelsen var stor da jeg satte i spillet å fikk beskjed om å oppdatere til en nyere verjon. Jeg har versjon 2.50 å fikk beskjed om å oppdatere til 2.76 eller nyere.. Hva gjør jeg nå?? Beuksanvisningen hadde han selvfølgelig kastet? Må jeg koble Playstation til nett?? Sitter på en Laptop med mobilt bredbånd.. mvh Christian Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Ja du må ha den tilkoblet internet, eller du kan laste den ned på pcen og legge den på en minne-penn, eller brenne den på en cd. Når du er på menyen til PS3 en kan du velge mellom valgene. Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har du fått oppdatert din PS3 nå eller? Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Har du fått oppdatert din PS3 nå eller? Joda.. Jeg har fått oppdatert den nå¨.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå