Radhoo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har problemmer med å begynne med å starte en samtale med andre personer med msn(Tale med mic ) Jeg sitter bak en D-link 804 router. OG jeg har Bluecom adsl. Jeg sitter på en Win XP maskin. Jeg klarer å snakke med min bror som sitter på samme nettverket via msn. Noen som har noen tips?`Det er MSN 5.0 jeg bruker. feilmeldingen jeg får er at jeg ikke klarer og koble meg opp på nettverket til den andre personen. Det er hos meg feilen ligger ettersom andre klarer å snakke med de jeg prøver å snakke med. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 -Kjør Audio wizard- saken som ligger i MSN. -log off....log on -restart -firewall? har ofte samme problemet, aner ikke hvorfor.... prog. er bare veldig ustabilt. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Det er en firewall på d-link 804 routeren. Men jeg har satt på at msn skal komme igjennom... Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hviss du ikke har fått msn5 til å fungere, så kan du prøve MSN6Beta. Skal være fikset noe ved bruk av Firewall. Her har du el link: http://www.softnews.ro/public/cat/10/4/1/1...10-4-1-54.shtml Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg installerte MSN 6 Beta igår, men til ingen nytte... Jeg har sendt mail til dlink folka, men venter på svar enda... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Fikk en mail fra dlink supporten idag... fikk tilsendt følgende link med firmware: http://tsd.dlink.com.tw/info.nsf/7cb24fd9e...73?OpenDocument La den inn, oppdaterte routeren. Åpnet alle portene som skal åpnes og restarta routeren.. voila det funka med engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå