Gå til innhold

Ute etter en auction mod

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har det sånn at jeg poster ALLE glyphs i hele spillet på Auction så det blir snart 360+ glyphs til en enver tid på AH.

Er det en mod som gjør at du kan poste glyphs automatisk + ALLTID undercutte akkurat nåverende på AH? Har prøvd Auctioneer og har akkurat nå noe som heter Auctionator.

Den gjør at hvergang jeg putter noe opp i ah så scanner den akkurat for den item'n så at jeg alltid får korrekt pris og kan undercutte rett.

Så det jeg lurer på da som sagt, er det en helst enkel addon som kan automatisk poste alle glyphene jeg har i bagen og undercutte alle sammen.

Er også ute etter en postboks mod som kan plukke opp all mail fra boksen, men velge å ikke ta unsucessful posts?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Auctioneer har en funksjon som heter batch post items. Denne poster automatisk items.

I innstillingene til auctioneer hardu mye rart, dua kan velge at auctioneer priser alle dine auction lavere enn nåværende auctioneer helt ned til en viss prosent, f.eks. 30%.

1. getfastscan (elns) den scannen med FastForward knapp. Denne scanner alle auctioner i løpet av 2-3 min.

2. Batch post alle glyphs.

Auctioneer er addonen som e rbest på auctions, du må bare sette deg inn i hvordan den funker og hvardan du skal sette innstillingene slik at det tjener ditt formål.

Lenke til kommentar

OK, har satt meg litt mer inn i Auctioneer nå.

Men jeg har et par problemer, batch posten funker ok. Den undercutter alle som her noe på AH. Men når det ikke er noen som har det på AH så vil den poste det til 1 silver..?

Jeg poster masse glyphs 360+ og da må det være en eller annen måte som gjør at den kan ta en default pris på det som ikke er der, si foreskempel at jeg setter alle glyphs til 70g. Eller alternativet at den automatisk ikke poster noen glyphs som det ikke ligger på AH fra før av.

Fins det noen sånn mulighet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...