DasDiskusjonsDude Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ofte n[r eg sitter p[ datamskinen og skriver s[nn som no. S[ kommer desse tegnene istaden for de tre siste vokalene i alfabetet. Kanskje det bare er eg som er dum, og ikkje skj;nner [rsaken til dette, eller s[ er det eit problem. Det skjer bare av og til, men det er ganske plagsomt. Nokon som veit kva dette er, eventuelt korleis ein kan l;yse dette_ Alle andre teikn som sp;rsm[lsteikn og anre blir byttet om p[. Takk for svar>( Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bytt tastaturspråk fra engelsk til norsk. Har du windows er står det EN ett eller annet sted på oppgavelinja (eller høyreklikk på den). Velg NO istede Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 åøæå! Takk for kjapt svar. Eg skreiv innlegget, og du svarte med ein gong. Takk for det:) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Om du mangler "EN" tasten nede på skjermen, så kan du trykke på ALT+SHIFT. Der velger man tastaturspråk. Er sikkert der du kommer borti når du skriver. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Om du mangler "EN" tasten nede på skjermen, så kan du trykke på ALT+SHIFT. Der velger man tastaturspråk. Er sikkert der du kommer borti når du skriver. Det der har jeg lurt mye på! Hehehe! Irriterer meg grønn hver gang det skjer. Noen måte å deaktivere ALT+SHIFT funksjonen? Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Takk for svar. Har hatt dette problemet ganske lenge:) Bra at du også fant ut av det Bjørnar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå