ones Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har behov for tastatus og mus slik at jeg kan sitte i stua og styre pcn. Problemet er at det er betongvegg mellom pcn og tvn i stua. Avstanden er ca 4 meter rett gjennom betongveggen til sofaen. Har forsøkt med optisk mus og tastatur, uten hell. Kan jeg regne med at et bluetooth tastatur bør fungere i mitt tilfelle? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Ikke ekstremt, nei. Tror du bør satste på en eller annen form for signalforsterker(eller to). Edit: Det er ikke mye dekkning gjennom 4m betong Evt. kan du borre et hull i veggen, men antar dette ikke er noe alternativ Endret 30. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvorfor plasserer du ikke bare mottakeren for tastatur/mus i stua? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Hvorfor plasserer du ikke bare mottakeren for tastatur/mus i stua? Da må han flytte hele PC-en.. noe som sikkert ikke er idielt.. Endret 31. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Går ut i fra at han har en signalkabel for bilde fra PC'en til TV'en i stua, så da er det jo bare å trekke en USB-forlenger i tillegg. Lenke til kommentar
ones Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Mulig jeg formulerte meg litt dårlig. Betongveggen som skiller PC-rom fra TV stue = ca 10cm tykk. Avstand fra PC til sofa = ca 4m, i luftlinje (altså, gjennom betongvegg og videre bort til sofaen). I tillegg er det en dør ut fra PC rom til stua, slik at signalene vil vel gå gjennom her også? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Åja. Da kan det vell gå. Om ikke kan du bare plasere mottakeren en annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå