Gå til innhold

Norges beste supportersang noensinne! [NOMINER NÅ!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler det kanskje blir litt vanskelig å faktisk kåre en, siden de fleste vil vel stemme på sanger fra sitt eget lag.

Selv har jeg selfølgelig nynnet mest til sanger fra Enga men har faktisk funnet meg selv litt småsyngende med til både Start sin (postet over) og Brann sin sang (den i spoiler,

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Heia Brann, Heia Brann

Blod e tjukkere enn vann. Heia Brann

Helt fra Kniksen til Paldan

Har mitt hjerte stått i Brann[/soiler]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Fytti helsikke og mye skvip det nomineres her! Veit at de bak tastaturene som nominerer de er fan av laget sangen handler om, men herregud, åpne opp øya/øra!

Jeg er selv Godset-fan (en ordentlig og, sitter ikke forran tv'en på kampdag, akkurat), og er sjeleglad for at Godset har et eget band, nemlig C-Laget. De lager mye bra musikk, og selv om dere tror det kan være vanskelig for meg å sette meg i et nøytralt ståsted, så prøver jeg å gjøre det når det gjelder dette, og det er fortsatt utrolig bra musikk. Ikke bare med tanke på supportersanger (der hvor de parkerer alt og alle, og gruser alt totalt sett), men om man hører på supportersangene som "vanlige sanger og". Det har jeg null problem med å gjøre, og det er ikke bare fordi jeg holder med Godset. Derfor kan jeg også si at av andre lags sanger så liker jeg Vålerenga kjerke og synes den er veldig bra og.

Kanskje jeg kommer tilbake med en nominering av en av C-Lagets sanger, men står over inntil videre. Ser til min glede at Godset fra Drammen er nominert, og det er bra. Andre sanger som Gamle Gress, Drakta er blå (en av mine absolutt favoritter), Ser'æ På Kampen Til Sønda'n, Evig liv, Vi følger Godset og Byen Vår Drammen er også utrolig bra.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...