nikrus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er en trigger happy(ikke irl ofc) dude fra Fredrikstad som kunne tenke seg å starte en ny karakter sammen med 1-3 til andre folk! Spiller hver søndag eller no sånt no. Vi distruberer loot ordentlig og har en av hver klasse helst. Kritterier: XBOX 360 Norsk Mic Alder osv. spiller ingen rolle. PM meg med ønsket klasse, evt svar her i denne tråden så skal jeg se hva vi greier å organisere Hilsen Meg ;- ) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Høres kult ut, men jeg må dessverre melde avbud. Nå er jeg frisk og skal back til Bergen og leve det gode liv. Da blir det nok ingen xbox. Alle dere andre derimot får kose dere og ha lykke til! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 er level 36 legg til Moofrsvartefaen Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) har spillet for --> PC <-- legg meg til! norvindi level 50 mordecai.runda playthrough #2 Endret 23. november 2009 av whipslash Lenke til kommentar
karlihagen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 PSN: O7uK Spiller gjerne med andre Lvl 40 soldier eller 17 hunter Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) [*]Er det noen som spiller fortsatt? Endret 7. september 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
SuperDave84 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 *raises the thread from the dead* -_- Ble litt mye riming der, men tenkte jeg skulle høre om noen spiller enda? Har blitt litt gira etter annonseringen av Borderlands 2, og er på jakt etter noen å spille med. Jeg har en lvl 28 mordecai (on the top of my head) Men blir gjerne med på en clean start. Primært på Xbox egentlig, men jeg har det på PC også.. jeg har mic. Gamertag: RagnarokDave84 Si gjerne hallo! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 re-raises the thread from the dead! Fy faen borderlands var kult, husker jeg endte opp med å spille igjennom hele greia med noen randoms fra the US and A. Var kos, øl og chips hadde vi også. Men i borderlands 2 vil jeg spille med norskinger, fra diskusjuuuuun! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg har kommet ganske langt i Borderlands, men har ikke så lyst å spille det alene siden det er langt ifra like morsomt. Brukte å spille med min bror og en kompis, men har vært alt for lite av det i det siste... derfor har jeg ikke greid det enda :/ EDIT: Jeg vet at det er en gammel tråd, men prøver uansett Endret 14. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg er med på Borderlands 2 run, tenkte jeg skulle starte i kveld, bare å legge meg til XBL: verdige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå