QBab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Halla godtfolk! Jeg har fått svineinfluensa og da blir det mye tid å slå ihjel på planeten Pandora! Jeg er for tiden lvl 32 siren, men jeg spiller med folk fra alle levler bare jeg får snakke norsk. Er drit lei av de engelske skrikeapene på fjorten år. Så er du klar til å finne the vault, skyte hodet av selvantente psykoer og sprenge forvokste aliens herfra til helvette? Viss, ja: Gjør det med stil, gjør det med QBab! Det eneste som er gøyere enn å slakte aliens alene er å slakte aliens i felleskap! (Oh, geez Captain Obvious!) Det hele foregår på Xboxlive og dere finner meg under nicket: QBab. Dette blir legendary, ser deg online! Edit: Viss du vil slenge deg på (og det vil du helt sikkert for dette spillet er awesome!), så legg inn en note her i tråden eller send meg en PM, eventuelt legg meg til på Xbox live. Bounsklipp: Se filmen hos Youtube ADD: QBAB Endret 1. november 2009 av QBab Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har også fått meg svineinfluensa, men er desverre på PSN :/ Lenke til kommentar
bte Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 PSN : Betebete Leter etter ps3 folk å spille med ! Lenke til kommentar
NitrusX Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Nick: Nitrusx9 ser etter folk som vil queste og game litt NB: Jeg er på PC da, veit ikke om det går sammen med Xbox, og PS3 folk.. sikkert ikke men :/ Endret 1. november 2009 av NitrusX Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har 360 og Borderlands : p Blir kanskje med ... Er lvl 18-19 da, og kommet til Headlands eller hva det her ... Har funnet Lucky eller hva han heter og gjør oppdrag for han : p Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Nick: Nitrusx9 ser etter folk som vil queste og game litt NB: Jeg er på PC da, veit ikke om det går sammen med Xbox, og PS3 folk.. sikkert ikke men :/ Er kun PC til PC, så vidt jeg vet. Jeg har 360 og Borderlands : p Blir kanskje med ... Er lvl 18-19 da, og kommet til Headlands eller hva det her ... Har funnet Lucky eller hva han heter og gjør oppdrag for han : p Sweet, hva er xboxlive nicket ditt? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Sweet, hva er xboxlive nicket ditt? LGS x JT NIKOzZ . [Nå er ikke akkurat jeg den gamleste duden da xD] Hvor gammel er du? EDIT: Kommer på i morgen, får se om det blir noe da. Endret 1. november 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg har dinget lvl 20 IRL messig. Og du? Endret 2. november 2009 av QBab Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hihi. Hehelol. 13 år xF Men det gjør vel ikke noe ? Vi kan vel knuse bandittene i Pandora med våre epic weapons uansett? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hihi. Hehelol. 13 år xF Men det gjør vel ikke noe ? Vi kan vel knuse bandittene i Pandora med våre epic weapons uansett? Haha, no prob. Vi har alle vert 13 engang! Kommer online rundt kl 2000, ser deg der. Lets do it! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fikk ikke tid ... xD GamerTag? Legg meg til: LGS x HeaDShoTz Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) JT_NIKO, var kult å spille med deg, bare synd med all laggen. Vi tar en ny runde klokken 1500 i morgen (viss jeg er våken, haha)? Var så vanskelig å høre over miccen, så jeg spør her for ordens skyld. Slik vi voksne gjør det, høhø. Endret 2. november 2009 av QBab Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 JT_NIKO, var kult å spille med deg, bare synd med all laggen. Vi tar en ny runde klokken 1500 i morgen (viss jeg er våken, haha)? Var så vanskelig å høre over miccen, så jeg spør her for ordens skyld. Slik vi voksne gjør det, høhø. Jepp, vi får prøve på det igjen. Var gøy, men lagtastic xD Lenke til kommentar
korten88 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 leter etter noen å spille borderlands med! psn: korten88 Lenke til kommentar
JonZombie Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Spiller du enda Borderlands eller ? Hadde vært kult å spille med noen fra norge Har levlet til lvl 47 på en siren så er ikke akkurat en noob. Hadde vært awsome om noen ville starte en ny character med meg Spiller på xbox btw Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Funker det å spille PC vs PS3 og Xbox? Får spillet snart i posten. Gleder meg. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Spiller du enda Borderlands eller ?Hadde vært kult å spille med noen fra norge Har levlet til lvl 47 på en siren så er ikke akkurat en noob. Hadde vært awsome om noen ville starte en ny character med meg Spiller på xbox btw Heyhey, konge! Er lvl 47 siren selv. Spiller også på xbox og ja, jeg spiller enda. Vi må ta en runde eller tre. Add meg under nicket Qbab. Edit: Jeg er klar i kveld og i morgen kveld. Edit2: Ståle, du kan kun spille mot folk med samme platform. Endret 9. november 2009 av QBab Lenke til kommentar
JonZombie Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 oi , jeg hadde glemt at jeg postet her xp adder deg i morgen ca i 5 tia, så skriver jeg til deg via live Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 fikk det for en uke siden til pc. dinga 38 mordecai. legg til Balleflass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå