Gunn@r Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg skrur på maskinen, og alt ser ut til å funke, men så holder den på å laste Windows før skjermen blir svart, og så slår skjermen seg på igjen, men dog uten noe bilde. Har akkurat lagt inn Windows Vista på nytt. HJELP! Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er ikke sikker på om dette hjelper. Er ingen ekspert. Men hvis du har flere utganger på skjermkortet prøv en av dem andre bare for og se. Eller så kan du jo se over instillingene i Bios en. Eller så vet jeg ikke annet en å prøve en re-innstalering av windows. Men er sikkert mange her på forumet meg god peiling og gode tips. Lykke til hvertfall, og håper du får ordnet det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kan være noe med en driver for skjermkortet. Trykk F8 før Vista starter opp og velg VGA-modus eller hva det nå het. Installer skjermkortdriveren når du får logget inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå