sBn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 1:Opera: Hvis jeg prøver å se filmklipp "innebygd" på web-sider kommer det bare opp et vindu der det står click, så gjør jeg det å laster ned en codec den sier trengs. men etter at jeg har installert den codec'en så sier den click igjen. er'e meg eller opera som er tett i pappen? 2:ie6: Når jeg åpner fler enn et vindu(Eventuelt 3) så står de andre bare og henger. er'e meg eller ie6 som er tett i pappen? Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har faktisk akkurat samme prob...Skjønner ikke helt hva det er for noe, men du kan jo sende en mail til opera... Bruk Explorer i mellomtiden :wink: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 1. Mest sannsynlig ingen av Dere. Det er vel heller slik at disse sidene er skrevet for å fungere i M§ Internet Explorer. 2. IE6 har vel skyld i dette. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 P.g.a. patenter og slikt, blir det ikke lenge til du må betale til M$ for hver gang WMP trenger drivere. Gjett om det blir mye klikking da.... Neida, bare tuller. Lenke til kommentar
sBn Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 ikke myange vettuge svar å få her nei, men kom igjen da det må da være noen smarte mennesker :wink: som vet hva som er gæ'ernt Lenke til kommentar
pekle Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Generelt om plugins i Opera Om Media Player plugin i Opera. Skjønner ikke helt hva det er for noe, men du kan jo sende en mail til opera... Mail vil ikkje hjelpe stort (du må ha ein registrert versjon for å få mail-support), men http://www.opera.com/support kan vere ein fin plass å starte søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå