Läkerol Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har akkurat kjøpt meg NFS Shift, men det fungerer ikke. Har innstalert det, men når jeg åpner spillet lukker det seg, og det kommer; Dette spillet ble lukket. Har prøvd spillet på 4 forskjellige pcer. Pcene er ikke noe spesielt bra, men de er heller ikke dårlig. Sånn middels. Alle andre nye spill jeg kjøper osv fungerer, men det gjør ikke dette. NB: Når du trykker på start og alle programmer, så er ikke spillet der, heller ikke Electronic Arts som har laget spillet er der. Så spørsmålet mitt er, er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Bare å spørre hvis du lurer på noe mer. Lenke til kommentar
Stiansama Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Les bak på coveret til spillet, der skal de stå spesifikasjonene som kreves av datamaskinen for at det skal fungere. Men vis du har instalert det rett så skal du kunne finne spillet på "Start alle programmer". Kan hende at du må restarte pc'en før det trer i kraft. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Les bak på coveret til spillet, der skal de stå spesifikasjonene som kreves av datamaskinen for at det skal fungere. Men vis du har instalert det rett så skal du kunne finne spillet på "Start alle programmer". Kan hende at du må restarte pc'en før det trer i kraft. 1. Spillet skal fungere, det eneste jeg ikke har sjekka, det er skjermkortet på pcen. Men jeg kan da ikke fatte og begripe at 3 pcer som er kjøpt i 2008 og 2009 ikke skal ha bra nok skjermkort til ett spill, når alle de andre nye spillene fungerer. 2. Det er på ingen annen måte man kan installere spillet på. 3. Har prøvd dette, men fungerer fortsatt ikke. Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 last ned spillet og bruk cd-key`en til det du har kjøpt.. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Fungerer fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå