Gå til innhold

Sony S740 kommer...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Bullshit. De kommer ikke til norge. NW serien som selges i asia og NWZ serien som selges i europa/usa selges ikke om hverandre, og sony gir heller ikke ut spillere i samme generasjon på ulik tid. Siden NWZ-SX40 spillerne allerede er ute, vil det i beste fall komme en NWZ-S750 som kan ha liknende funksjoner eller være relativt lik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvor har du det fra at de kommer i februar? Som jeg allerede har sagt, NW serie spillerne kommer aldri, definitivt aldri, til å lanseres i USA/europa. Her omkring har vi NWZ serien, som har fullstendig forskjellige spillere. Generasjon 4 spillerne her omkring er S540 og E340, så det kommer ikke noen NW-A840 hit ved mindre sony snur totalt opp ned på hele konseptet de baserer mp3 spiller salget på. Er vi heldige, får vi en NWZ-A850 med tilsvarende funksjoner, altså ved neste spillerslipp- 5 generasjon.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Og jobben din er?

Ser det er en NWZ utgave i Korea, men den ble annonsert i oktober. Artikkelen du linker til mangler kilde, viktig info om funksjoner og er fra september, to dager etter sonyinsider fikk scoopet med NW-utgaven, så den siden der ville jeg ikke akkurat hentet nyheter fra... Uansett, konseptet består, Sony har aldri utgitt spillere i samme generasjonsserie til ulike tidspunkt. S610 og A810 kom samtidig, så kom A820 og A720. Så kom S630 og E430 same B130, og siste slipp var S540 og E340. Om du ikke tok det, generasjonen indikeres av det midterste modellnummertallet. I asia har spillerseriene vært fullstendig annerledes, og de er nå på A840 og S740. For all del, A840 er en super spiller jeg gjerne skulle likt å se både den og S740 her omkring, spesielt etter jeg nettop testet E340 og S540 for anythingbutipod og var lite imponert, men det er lite sannsynlig. Om vi er heldige får vi en A850 lik A840, men tror det er mest sannsynlig at vi får en A850 som har en del andre funksjoner, som å mangle videoopptak- det er ingen ny funksjon på Sonyspillere, men den funksjonen har aldri vært tilgjengelig på europa/USA spillere. Om vi får A840 så betyr det en total helomvending på alle prinsippene Sony utgir MP3 spillere etter, noe som er veldig lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du får nok en faktura i posten, på 25 % av summen, cirka 750 kr.

Sikker på at den ikke kommer på japansk? Hadde vært litt kjipt..

Er ganske sikkert bare på japansk, men det plager meg ikke. Tror mesteparten av menyene er på japansk-engelsk (i katakana).

Tror pricejapan.com er en seriøs side, men er alltid skeptisk til forhåndsbetaling.

Ser at de bruker paypal, er ikke det en ganske sikker måte å handle på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

No idea. Gen 2 ( a serie) kom januar 08, gen 3 ( s serie) august/sept 08, gen 4 (s serie) august 09. X1000 kom mai 2008. Kan spekulere i at det kommer en NWZ-A850 etter CES i januar og kanskje en ny X-something annonsert og sluppet senere, men det blir spekulasjoner.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+89234341

Jupp, 740 ble også annonsert for en måneds tid siden, så jeg har allerede tatt feil. Som jeg sa over, spekulerte jeg i en 850 etter CES i januar, og lite sannsynlig at vi fikk en 850 eller 840 helt like den asiatiske siden det ville vært en helomvending på sony sine prinsipper. Tidsmessig hadde jeg rett, men nå fikk vi faktisk en 840 ikke 850, og den er lik den asiatiske, så sony har faktisk snudd opp ned på hele systemet de har brukt de siste årene. Ikke bare bare med å utgi asiatiske spillere her (dette er den første med videoutgang her, men langt fra det i asia) men også modellnummereringa da de alltid har lagt på et generasjonsnummer når de har gitt ut spillere til ulik tid. Modellnummeret spiller liten rolle egentlig, annet enn at det nå er enda mer forvirrende, og jeg er glad jeg tok feil når det betyr at sony endelig har begynt å snu på trenden med søppel. De siste generasjonene- **30 og **40 spillere- har vært veldig skuffende.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Hopper i taket om vi får se 64GB-modellen

Leste en elendig artikkel på itavisen som nevnte denne spilleren, men klarte ikke å nevne at den kun har vært tilgjengelig i Asia før nå...

Ødegard: får vi se noe mer enn 16GB tror du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg håper det, det er iallefall det folk håper- men Sony er ikke akkurat de mest oppegående når det gjelder brukerinteraksjon. Dog har de 16GB som maks på spillerne nå, med unntak av X-serien. Om de virkelig hopper helt opp på 64gb er det supert. Det hadde iallefall vært taktisk smart MTP hvor få spillere det er i denne minneklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...