TMWH Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Klarte 19.09 i dag tidlig (på stock kjøler ) Skal publisere nå. EDIT: Glemte å skifte til CPU-Z memory når jeg tok print screen Endret 18. november 2009 av TMWH Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Klarte 19.09 i dag tidlig (på stock kjøler )Skal publisere nå. EDIT: Glemte å skifte til CPU-Z memory når jeg tok print screen Hrm bilder her også takk Endret 18. november 2009 av minhund Lenke til kommentar
camxer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Blir flau på grunn av scoren min nå TMWH, ser ut som jeg har ikke vært like heldig som med min Q6600 denne gang. Skal muligens prøve nytt hovedkort snart, men det er nok ikke noe rom for forbedring i hwbot cup fra min side :/ Du må poste resultatet ditt Oldman Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ved hjelp av scoren til Oldman får vi nok poeng vil jeg tro Vil ikke påstå scoren min er noe bra heller, kunne klart mye bedre. Problemet er at jeg ikke har noen annen kjøler en stock for tiden. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Då er del vel snart på tide å finne fram AMD-oppsettet, så blir det forhåpentlegvis klokking i helga. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mmm, kanskje jeg får sett inn litt bedre ram og se om jeg kommer under 19 i allefall, og sette en vifte på chipsettet. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Målet mitt var også under 19 sekund. Problemet er at den blir så varm med stock kjøling Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har en liten fordel med tanke på varme, det er 10 grader der maskinen står.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Varme er ikke mitt problem men HK, har prøvd 2 andre bioser uten hell. Kommer ikke over 220 bclk. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Varme er ikke mitt problem men HK, har prøvd 2 andre bioser uten hell.Kommer ikke over 220 bclk. Mitt var også sånn, men med setfsb satt jeg opp pcie til 103.8 (i snå skritt eller så fryser maskinen), da klarer den 226. MSI hk. Klarte 18.83 nå, men noe mer enn det går ikke på denne maskinen. (uten nytt os) Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Må bruke ordentlig hk vet dere , jeg booter rett opp på 232 jeg. Får bare server error når jeg prøver å submitte nå. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Er ikke feil med 232 boot. Hva er bclk wallen til kortet ditt da Oldman? Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 19.16 18.83 18.19 Skikkelig bra serie synes jeg! Men det holder nok ikke til poeng denne runden heller. 8. plass med 18.43 i snitt er et stykke unna, og enda er ingen amerikanske resultater oppe, så det holder nok ikke å komme dit heller. Knappe 4 timer igjen til deadline Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mon tro om vi kan hevde oss i neste runde... skal prøve å få til et run, men pga eksamen blir det på 24/7-OS og heller dårlig med tweaks og klokking i windows (vil nødig fucke opp noe med alle semesteroppgavene mine lagret på denne PCen...). Men et run er bedre enn ikkeno, hvertfall - så får vi se om PII @ 3.7ghz holder til poeng I 32m er forresten minnet alfa omega, og tror timings foretrekkes framfor frekvens på Phenom. I tillegg kan det være kjekt å sette affinitet, alle 4 kjerner er neppe like gode. Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er ikke feil med 232 boot. Hva er bclk wallen til kortet ditt da Oldman? 232 er max for både som boot og med setfsb. Hadde håpet å klare 235, men måtte nok hatt det litt kaldere for å klare det. Med LN2 på cpu hadde jeg kanskje klart 240+ på dette hk. Cpu'n er ingen begrensning, kjørte lett pifast med 21 mp og 232 bclk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Var det med UD5 eller Dfiet, Oldman? Du har en nydelig cpu ihvertfall, din sin også liker ganske høy bclk ser jeg. Endret 18. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Var det med UD5 eller Dfiet, Oldman?Du har en nydelig cpu ihvertfall, din sin også liker ganske høy bclk ser jeg. Det er mitt trofaste GB X58 Extreme demo kort. Cpu'n tror jeg kunne klart litt til, men er etterhvert avhengig av kulde for å klare mer bclk akkurat som alle andre i7. Kommer du med noe resultat ? og Kristoffer eller hva det var burde jo bidra. Endret 18. november 2009 av OldMan Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ser jeg har tid til en runde til (må kjøle ned rommet først), men det ser ut som det ikke er noe behov. Klarer nok ikke bedre en 18.95+- og det hjelper ikke så mye Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Var det med UD5 eller Dfiet, Oldman?Du har en nydelig cpu ihvertfall, din sin også liker ganske høy bclk ser jeg. Det er mitt trofaste GB X58 Extreme demo kort. Cpu'n tror jeg kunne klart litt til, men er etterhvert avhengig av kulde for å klare mer bclk akkurat som alle andre i7. Kommer du med noe resultat ? og Kristoffer eller hva det var burde jo bidra. Venter på hk:( Typisk min flaks. Kriz burde klare og bidra, men vet ikke hvorfor. gigabyte har gjort en knalljobb på X58-serien ja;) Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vel, da er det på tide å hente fram AMD utstyret. NF7'n min er nok hinsides redning, men jeg skal nok få hostet opp noe med KT600 hovedkortet og Athlon XP 2600+ også Endelig noe jeg kan være med på, selv om jeg er hinsides all mulighet til å være konkuransedyltig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå